2012-10-17
17:58:10

Rädslan, vänner och cupcakes

Tänk hur rädd man kan bli över att något kan gå fel?!
Min kropp har blivit heligare än någonsin och allt jag gör kan påverka hur framtiden ser ut. Det skrämmer och får saker att se ljusare ut på samma gång. Om två veckor har jag tid hos min barnmorska och där får jag nog tillfälle att ventilera all oro, förhoppningar och förväntningar.
 
Idag har Frida och Simon varit här en sväng. Den lilla godingen blir 8 månader imorgon och jag kan hålla med hans mor när man undrar vart tiden tar vägen. Han har blivit så stor och alla uttryck och allt joller är ju helt bedårande! Vi fikade mumsiga morotscupcakes och gick på en fotopromenad. Frida offrar gärna sin son för min konst, så att sätta honom framför kameran är alltid lika roligt!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: