2012-10-29
17:15:00

Lördagkväll hos vänner

I lördags åkte jag, Ann och P ut till Samarkand för att shoppa lite. Först gick vi dock loss på buffén och sen handlade jag nödvändiga ting som linsvätska, nagellack och en plommonlila tunikablusaktig sak som var som gjord för min kropp. Sen in på Maxi en sväng för att handla ingredienser för kvällens efterrätt: marängswiss. Heureka! Min kropps tillstånd sa till slut ifrån och vi åkte hem för att mannen skulle se fotboll och jag skulle inta sömn.

 

På kvällen åkte vi ut till Ör för att avnjuta en middags hos Caisa, Jonas och Molly. De väntar tillökning i slutet av december och Molly har redan hunnit fylla 1½. Usch vad tiden går. Vi åt i alla fall en fantastiskt god fläskfilégryta med klyftpotatis, morötter och rödbetor. Lite godis och glass på det så var kvällen fulländad. P klantade till Cluedospelandet så att jag vann, men snopet blev det eftersom han...ja...klantade sig lite. Men kvällen avslutades med lite Buzz och sen var det hem och godnatt!

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: