2011-12-30
10:26:24

God morgon

Det är nu det börjar. Dagens stress för att hinna med allt imorgon. Men det är som det ska vara. Gick och la mig en stund innan sambon inatt, efter en kväll med biobesök och räkfrossa hemma i soffan, men när han väl la sig så vaknade jag och kunde inte somna om. Det kändes som att stormen Gudrun rev och slet runt i själen och kroppen, men jag antar att det bara var ångesten över nervositeten inför det kommande minipajbakandet i muffinform. Så är det nog.

Nu ska jag sätta igång med att förbereda en förhoppningsvis minnesvärd nyårsafton, för kl 17:00 börjar mitt kvällspass på jobbet och när jag kommer hem ikväll så vill jag inte ställa mig i köket och fixa mer förrän imorrn.
Nu - minipaj...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: