2012-01-15
00:47:41

En sprucken rosa tekopp ♥


Jag älskar te. Jag älskar att hitta en ny tesort som känns i själen. Detta te hittad jag på Village, de brukar alltid ha massor av spännande tesorter och det var där som jag hittade "En sprucken rosa tekopp". Behövde jag säga att det inte tog allt för lång tid att bestämma mig för att den tepåsen skulle med mig hem. Nu har den bott i mitt skafferi länge och med de små, alldeles för små, tebladen passar det inte den silen som vi har till vår tekanna av stengods. Så för stunden får jag nöja mig med att njuta av känslan som följde med detta söta lilla smakunder hem.
Kommentarer:
2012-01-16 @ 08:10:27
#1: lismarie wredling

Åhh, vad ljuvligt kan nästan känna doften av detta te ända hit. puss

2012-01-16 @ 11:11:23
#2: Mickan

Nya tesorter är bra för själen;) jag sitter med en kopp just nu, Mmm!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: