2012-10-18
11:29:00

Mardrömmar

Inatt var en sådan skräcknatt när det kommer till mardrömmar. Jag drömde att jag var i det stall som jag hängde mest i när jag var liten. En gammal ponny som en bekant köpte från ridskolan stod där i en box och började sparka omkring sig. Jag får ont i magen för jag blir så nervös och helt plötsligt sparkar hästen mig i magen. Då vaknar jag och är helt kallsvettig och känner hur alla ligament som kan töja sig håller på att expandera in absurdum. Upp ur sängen och jagar rätt på alvedonkartongen. Sveper tabletten och ner i sängen igen.
 
När klockan ringde kom illamåendet och "mensvärken" tillbaka vilket innebar att en dag hemma från jobbet bara var att acceptera. Så nu är jag hemma och har i alla fall fått i mig lite frukost: äggmacka. Jag hoppas att resten av dagen blir bättre!


Livet känns mer skört än innan och att inte veta vad som väntar är nervöst och pirrigt...
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: