2011-09-10
10:34:15

Säg det med rå fisk

När jag kom hem från jobbet igår, fick jag och sambon ett litet shoppingryck och drock iväg för att köpa hundmat och kolla tapeter. När sambon fick syn på hur mycket klockan var började han mumla massor av osammanhängande saker och svor över var han skulle göra av mig?! Huh, tänkte jag.

Älsklingen blev till slut tvungen att erkänna det som skulle vara en överraskning: Lyxsushitallrik :)

Han hade alltså besällt en 30-bitars sushitallrik till oss att avnjuta under kvällen, inta lite öl och kolla på film. Han mumlade också något om att han skulle köpt blommor till mig, men jag sa att det gick minst lika bra med rå fisk! Mitt älskade hjärta - han vet vad som gör hans fruntimmer på gott humör :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: