2011-05-29
14:37:52

Möhippa, beatbox och Svarta Katten.

Igår var jag på möhippa för söta Frida! Jag har inte känt henne så länge och det var en lite nervös känsla jag fick i magen när jag blev inbjuden till möhippan tidigare i år. Men igår fick jag träffa flera väldigt trevliga personligheter för första gången och jag ångrar inte alls att jag följde med på ett av årets roligaste upptåg :P

På morgonen var vi på ett litet spa och badade bastu samt bubbelbad! Det var skönt, men mina linser blev lite torra av bastuvärmen. Efter lite fika blev det ledtrådsjakt på stan med massa skratt och en pussjakt för bruden :P Det var fullt av folk på stan då det var någon form av marknad så det blev en hel del uppmärksamhet för vår del :)

Efter stadens gator blev det en tur till en liten hemmastudio på Teleborg där bruden, precis som sin blivande make, fick spela in en sång. Lotta Engbergs "I'm gonna rock it" blev målet och Frida gjorde ett toppenjobb! Med pastasallad i magen åkte vi hem till en av tjejerna som var med på möhippan och där fick Frida måla en tavla av sin blivande. Vi gjorde oss i ordning och åkte sedan iväg till Akropolis för en god middag.

Mätta och belåtna (trots dammig Alvestaglass) drog vi oss tillbaka till öster för lite SingStar och partaj. Hesa och glada blev hela gänget hämtade av en Volvo och en Saab, varav min sambo körde den sistnämnda, för en natt på krogen. Jag valde dock att åka hem och äta Hot Wings för att sedan däcka i sängen (av trötthet) :P



Bilden till vänster är den jag hade fastnålad på tröjan under dagen!



Dagens bästa:
Minen hos killen som verkligen INTE ville bli pussad på.

Dagens lärdom:
Beatboxing á PISSA PÅ KATTEN.

Kvällens dryck:
Svarta Katten

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: