2011-04-26
18:06:41

TO SLOW

Imorse, vid 05.30 laddade jag om för att sova en timme till innan jobbet. P gick upp tidigare och det är alltid lite smådrygt när jag får vakna hundraartonochenhalvgång innan jag faktiskt ska upp. På riktigt.

Men - klockan ringde 06:45. Hopp in i duschen. Raka armhålshåren. Smink för den otroliga fräschetens skull. Sen ut med djur. Kånka djur uppför apmånga trappsteg. Klappa hejdå. Iväg på rosa cykel. Dagen börjar!

Kom till jobbet strax innan 08 och höll på att nicka till under första stunden som var kompismassage! Barnen var så goa och snälla :) Sen blev det klart att jag skulle jobba till 16:30. Sen blev det 17:00. Så nu är jag hemma och har äntligen bytt om, börjat slappa och väntar på sötsambon som är på väg hemåt!

Sånahär underbara sandslott kan man äntligen göra nu :)

Kommentar:
2011-04-26 @ 20:15:11
#1: ~Sol~

Fin blogg! :D



Härligt med sandslott. Jag gillade att jobba på förskola. Iofs gillar jag mitt nuvarande jobb ännu mer, men ibland saknar jag lekstunderna. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: